Pentru a ne asigura că rezultatele evaluării serviciilor ecosistemice vor ajunge la audienţa potrivită, derulăm activităţi extensive de comunicare şi conştientizare care includ organizarea de conferinţe de presă şi o activitate crescută în media online. De asemenea, vizăm factorii cheie interesați și îi abordăm prin instrumente de comunicare specifice.
Activităţile de comunicare includ:
- Derularea a două conferinţe de presă, una pentru a lansa poiectul şi cealaltă pentru a prezenta rezultatele.
- Publicarea a cinci comunicate de presă pentru a informa cu privire la cele mai importante stagii ale proiectului. 1. / 2.
- Întocmirea unor pliante bilingve.
- Amenajarea unei placarde cu scop informativ.
- Pregătirea unor prezentări succinte asupra relevanţei serviciilor ecosistemice pentru sectoarele de referință.
- Pregătirea unei prezentări succinte pentru factorii de decizie politică.
- Crearea si configurarea unui website mutilingv.
- Utilizarea reţelelor de socializare.
- Diseminarea rezultatelor în cadrul comunităţii părţilor interesate, inclusiv factori de decizie politică, cercetători, localnici, reprezentanţi ai sectoarelor cheie, precum şi alte părţi interesate.
- Diseminarea cazurilor de bune preactici în mediul local de afaceri, pentru a realiza instruiri cu privire la beneficiile aduse de internalizarea serviciilor ecosistemice în administrarea afacerilor.